Oma blogiportaali

Olen kauan pohtinut tätä asiaa... Oma blogiportaali olisi erittäin mielenkiintoinen projekti. :-) 

Portaalin punainen nauha olisi tietenkin äitiys, raskaus ja odotus ja sen lisäksi olisi mahtavaa saada mukaan ainakin pari blogia joiden kirjoittajat ovat isiä! Sitten kun portaali pyörii, voi miettiä miten aluetta voisi laajentaa. 

Portaalilla olisi tietenkin myös ns. toimitus ja vierailevia tähtiä jotka kirjoittaisivat mielenkiintoisia artikkeleita. Bloggaajat olisivat aluksi tarkoin valittuja ja portaalin kasvaessaan toivoisin että olisi mahdollista kenen tahansa perustaa oma blogi sinne, tietenkin aiheeseen liittyvä. :-)

Pitäisi vaan saada selville kustannukset ja millä tavoin olisi fiksuinta toteuttaa idea. Olen kyllä perehtynyt HTML ja CSS-koodaukseen jonkin verran ja tiedän millaisen siitä haluaisin mutta en tiedä riittääkö rahkeeni siihen että yksin toteuttaisin koko setin. Uskon kyllä että tarvitsen siihen myös ulkopuolista apua. 

Tiedätkö jotain tälläisestä hommasta? Kiinnostaisiko sinua olla osa tiimiä? Onko sinulla ideoita? Jätä kommentti, niin otan sinuun yhteyttä

Mahdolliset yritykset jotka ovat kiinnostuneet mainostilasta uudesta portaalista, ota yhteyttä sähköpostitse. Kiitos! 

Kommentit

mun vois kiinnostaa :)

Moikka olen todella kiinostunut! Kerron itsestäni lyhyesti. Olen 21v vuotias naikkonen helsingissä. Olen värikäs ja tunteelinen ihminen. Rakastan valokuvaamista ja sisustamista. Yksi tärkeä projekti on oman kirjan kirjoittaminen. Olen kirjoittanut sitä kaksi vuotta. Odotan esikoistani ja en malta odottaa että saan pikku nyyttini syliin. Olen luova ja uskallan jakaa kokemukseni muiden kanssa. Jos tahdot ahkeran kirjoittajan mukaan projektiisi ota yhteyttä(:!


Kommentoi postausta:

Nimi:
Muista minut!

Sähköpostiosoite: (ei julkaista)


URL/Blogiosoite:


Kommentti: